Visit Valdres søker web- og medlemsansvarlig i 100% fast stilling
Har du kompetanse innen drift og utvikling av nettsider, markedskommunikasjon og relasjonsbygging? Har du i tillegg et bankende hjerte for Valdres? Da vil i gjerne høre fra deg.
Stillingens hovedansvarsområder
- Drift, analyse og utvikling av valdres.no
- Lage og optimalisere kampanjer i Google Ads
- Utarbeide nyhetsbrev
- Oppfølging av eksisterende medlemsbedrifter og rekruttering av nye
- Oppdatere og anvende selskapets CRM-system
- Være faglig oppdatert på trender og teknologier innen digital markedskommunikasjon
- Backup på turistkontoret
Ønskede kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig relevant høyskole-/universitetsutdanning
- Relevant arbeidserfaring innen utvikling og drift av nettsider
- God kjennskap til SEO, Google Ads og Google Analytics
- Erfaring med relasjonsbygging og oppfølging av kunder
- God kjennskap til Valdres som reiselivsregion: turer, attraksjoner og aktiviteter
- Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, på både norsk og engelsk
Egenskaper
- Du er initiativrik, løsningsorientert og trives i et lite, men hektisk miljø
- Du har god struktur, kan jobbe selvstendig og har gode samarbeidsevner
- Du er utadvent og liker å selge
- Du er opptatt av levere høy kvalitet
- Du er opptatt av å bidra til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
- En fast stilling med spennende arbeidsoppgaver som bidrar til å utvikle Valdres til en enda mer attraktiv region for både turister og deltidsinnbyggere
- En variert arbeidshverdag med samarbeidsarenaer både lokalt, regionalt og nasjonalt
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og positive medarbeidere
Søknadsfrist: 27. januar 2025
Send din søknad og CV eller spørsmål om stillingen til daglig leder Merete Hovi: merete.hovi@visitvaldres.no
Her kan du lese mer om Visit Valdres.
Følg oss på Facebook
Følg oss på Instagram